homebiografiestudioaudio-samplescontact

Digitale interactieve communicatie met telefonie!

Een professionele stem voor jouw Interactive Voice Response (IVR) systeem, telefooncentrale of zakelijke voicemail? Maak een goede eerste indruk wanneer een klant jou belt! (of wanneer een klant gebeld wordt).
educatiefhardsellinformatiefneutraalwarmzakelijk


Voicemail
Voice Response


Wat zijn de mogelijkheden van een Voice-Over bij digitale telefonie?
Alles is mogelijk! Zoals professioneel ingesproken welkomstberichten voor een antwoordapparaat, een keuzemenu of een wachtrij...

Een IVR systeem en telefooncentrale
Behalve het keuzemenu waardoor je direct bij de juiste persoon binnen een organisatie terechtkomt, kun je denken aan een systeem waarbij je een meldtekst te horen krijgt wanneer je buiten openingstijden belt. Behalve deze inbound systemen bestaan er outbound systemen die klanten bellen met een belbericht en een vooraf opgenomen tekst van de Voice-Over afspelen.

Een zakelijke voicemail
Een voicemail is een computer gebaseerd systeem, ontworpen voor het digitaal opslaan van spraakberichten. Meestal voorafgegaan door een welkomstboodschap die is ingesproken door de Voice-Over.

Tarieven en levering
De tarieven zijn gebaseerd op het aantal woorden. Vooraf krijg je altijd een offerte. Na akkoord spreek ik de tekst in en lever ik het ingesproken bestand binnen één werkdag. Afhankelijk van jouw centrale kan dit in elk gewenst formaat en kwaliteit: WAV, MP3 of AIFF.

Samenwerking
Doordat ik nauw samenwerk met bedrijven die zich bezighouden met digitale telefonie is elke tekst doorgaans al binnen 24 tot 48 uur actief op jouw telefooncentrale!

Bedrijven die zich bezighouden met digitale telefonie zijn onder meer: Protagonist, Belcentrale, RedBox Messaging, Deda Communications, Vedacom...

Noem gerust mijn naam. Deze bedrijven kunnen u uitstekend helpen!
 

hometarievenproducties
biografieleveringsvoorwaardenwebclips
studiodemoreadveel-gestelde-vragen
audio-samplesportfoliomeer
contactreclamewerksitemap